vrijdag 3 juni 2016

Challenge 70 en random-winnaar 69

Goedemorgen allemaal en welkom weer hier op het We Love Vintage Challengeblog.
Fijn jullie weer te zien.

We starten vandaag weer met een nieuwe challenge maar eerst heb ik een random-winnaar van de challenge die is afgelopen.
Uit de prachtige inzendingen is de volgende winnaar gekozen door de random....

Nr. 15....en dat is Rosina....

Heel hartelijk gefeliciteerd ,als je mij een mailtje stuurt met je gegevens dan is de prijs van Marianne Design binnenkort van jou.

De sponsor voor de nieuwe challenge is...


en Anne Marije heeft ons weer van een prachtige sponsorprijs voorzien....


Wat je moet doen om deze prijs te kunnen winnen is het volgende:
Maak een vintage kaart/creatie met vlinders/ vintage with butterflies.
Dat lijkt me te doen toch? Wie houdt er nu niet van vlinders.
Wij wel hoor....kijk maar naar onze voorbeeldkaarten, met als eerste een bijdrage van Judith uit het team van AnMa....zij is weer gastdesigner bij de door Anma gesponsorde challenge.

Judith heeft deze prachtige kaart gemaakt en natuurlijk zijn wij weer heel blij dat ze dit wilde doen...


Geweldig! Echt heel mooi....dan gaan we verder met ons eigen team die uiteraard ook weer heel erg hun best hebben gedaan....

Anneke


Jacqueline


Marjan


Chantal


Miranda


Plony


Liesbeth


Henriëtte


Jolanda


Ik hoop dat jullie allemaal geinspireerd zijn en mee gaan doen met onze challenge.
We hebben bij de top-3 van deze 70e challenge een prijs weg te geven voor de nr. 1 maar ook voor de nr.2.....wat dat gaat worden zien jullie als we de top-3 hebben gekozen. Ook voor de nr.3 hebben we een verrassing.....die mag gastdesigner zijn bij de challenges in juli en augustus.
Dat wordt dus heel erg je best doen allemaal....en dat wordt voor ons dus genieten. Heerlijk.

Deze challenge loopt tot 17 juni 18.00 uur...heel veel knutselplezier.

Namens ons allen wens ik iedereen een heel fijn weekend, xxx Plony

17 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwe uitdaging en Rosina, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Rosina. Wat een leuke challenge hebben jullie weer voor ons bedacht. Prachtige voorbeelden.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooooow wat een super leuke verrassing dat de random zomaar op mijn kaartje is stilgevallen...en daar ben ik weer superblij mee...Heel erg bdankt ervoor...mijn weekend begint weer fantastisch
    Ik stuur je zodadelijk een mailtje
    En de nieuwe challenge is ook weer heel leuk ...ook daar ga ik zo voor aan de slag...het idee is er al nu de uitwerking nog..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Rosina. Hele mooie kaart.
    Het dt heeft ook prachtige voorbeeldkaarten gemaakt.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Rosina.
    En wauw, prachtige creaties van het team. Bij deze prachtige uitdaging.
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Rosina.
    Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congrats Rosina. Stunning cards from the DT.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Rosina en prachtige voorbeelden DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Rosina met je random prijs hoor!!! altijd tof!
    En wat geniet ik altijd van al die prachtige vintage'
    voorbeeld kaarten van jullie!!! Fijn weekend allemaal!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful cards from the DT, thank you for the challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige voorbeeld kaarten Dames .
    Super leuke Challenge als ik uit vakantie kom probeer ik nog mee te doen ....
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Rosina met je mooie prijs!
    Schitterende voorbeeldkaarten heeft het team weer gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
    ik doe graag weer mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sorry mijn bericht 2 x geplaatst ... nr. 32 mag verwijderd worden ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is geregeld hoor, leuk dat je weer meedoet

      Verwijderen
  15. Proficiat Rosina met je random prijs
    geniet ervan , doe ik ook altijd ;)
    Mooie voorbeeldkaartjes DT dames
    liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn kaartje geplaatst maar er staat per ongeluk op dat het mijn derde kaartje is, maar het is de eerste hoor.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen