woensdag 10 september 2014

Top-3 challenge nr. 30

Daar zijn we weer met de top-3......
Dat is me er 1 deze keer zeg....dat was echt even spannend.....

De top-3 is als volgt geworden:

Nr. 1 Jacqueline

Nr. 2 Maia

Nr. 3.....dat zijn 2 dames die allebei exact gelijk zijn geëindigd....

Paper profusion
Erica

Heel hartelijk gefeliciteerd dames en poehhhh...wat hebben jullie het ons moeilijk gemaakt maar jullie hebben absoluut de badge verdiend om op jullie blog te plaatsen....


en Jacqueline als jij even contact met mij opneemt dan mag jij van onze sponsor 't Nifelhûske
10 euro besteden in de webwinkel.

http://www.nifelhuske.nl/

Dat is toch superleuk of niet? Ik zie je mailtje tegemoet.

Dan vraag ik nog even aandacht voor de lopende challenge waar we helaas nog niet veel Hollandse vintagecreaties voorbij zien komen. Als je problemen hebt met een plaatje zoeken voor deze challenge vergeet dan niet te kijken bij de pagina vintage plaatjes aan de zijkant want daar staan hele leuke hoor.....We hopen dat er nog wat deelnemers volgen....graag !!!!!

Dan wens ik iedereen een hele fijne dag, ook namens de DT-leden van ons vintageblog.
Lieve groetjes van Plony

12 opmerkingen:

  1. Gefelliciteerd dames, enne...ik heb zojuist een kaartje gepost voor de leuke challenge...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank-you so much ladies for selecting me amongst your Top 3 - I'm delighted! Congratulations to Jacqueline, Maia and Erica for their really stunning creations. Wishing all a happy day. Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten!!
    Creatieve groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jippie wat fijn, ben helemaal blij. Ik vond zelf de kaart van Paper profusion ook zo mooi.... en eigenlijk zijn ze allemaal zo mooi....
    Iedereen gefeliciteerd en ik ga zeker mailen over mijn leuke prijs :)

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hèèè`, ik weet niet wat ik zie.... ik in de top 3 ??
    Echt verbaasd, ik heb zo'n moeite met vintage kaarten,
    maar ik wilde deze toch mee laten doen.
    Nou echt heel erg leuk zeg, heel erg bedankt dames,
    en ik neem de badge met veel plezier mee ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dames van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo wat leuk dat jullie me in de top 3 gekozen hebben!
    De creaties van de andere gekozen dames zijn ook echt fantastisch mooi, proficiat allemaal!
    Helaas moet ik de komende week wat modernere kaartjes fabriceren maar daarna kom ik zeker weer mee doen en kijken naar al het moois dat hier ingezonden word hoor!
    Geniet van de mooie nazomer dagen allemaal!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames, geweldige creaties ook. Jacqueline natuurlijk extra gefeliciteerd, zo leuk om te winnen!
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou van harte hoor, wel verdiend met deze mooie creaties! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Dames met jullie top prestatie's ze zijn één voor één top !!
    Gr Doris x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dames alle 4 van harte gefeliciteerd.....
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen